zaterdag 7 november 2009

Merry Christmas


Hoi allemaal aangezien gisteren deze magnolia en nog vijf andere in mijn brievenbusje
vielen moest er natuurlijk gelijk weer mee geknutseld worden
en ook kreeg ik van de week weer 12 nieuwe Copic markers dus volop kleuren maar
en vrijdag ga ik naar de Kreadoe gaan jullie ook ik heb er zin in
en hoop weer wat leuke stempels te scoren en een Martha Stewart pons staat ook wel op mijn verlangelijstje
nou effe over de kaart ik heb een snowflake pons gebruikt en heb daar voor de 2e laag een stukje afgeknipt en wat knoopjes op geplakt ,het papier is van een papierblokje weet niet hoe die heet heb ik vrijdag op de markt gekocht ,verder martha stewart pons gebruikt en ingekleurd met de copics en een witte gelpen
nou genoeg gekletst
ik kijk weer uit naar jullie leuke berichtjes Bedankt !!!

1 opmerking:

  1. Hoi Cora,

    wat een prachtige kaart en wat een leuke nieuwe Magnolia stempels he?
    Ben jij er ook zo verslaafd aan?
    Liefs,
    Ester

    BeantwoordenVerwijderen