maandag 29 november 2010

lantaarn


hoi allemaal zoals beloofd hier de lantaarn ik zag deze lantaarn bij Nicolet en was er gelijk weg
van dus hup aan de slag pfff ik vond hem best lastig om te maken maar wel erg leuk en als ik s`avonds het nepwaxinelichtje aandoe is het wel erg gezellig als je hem ook wil maken het patroon vind je
hier
ik heb het papier van magnolia en van My minds eye gebruikt de stempeltjes uit de
kerst serie
nestabilities en ingekleurd met distressinkt
veel roosjes in rood , roze en wit en het bloementoefje heb ik op de Kreadoe gekocht bij de magnolia
shop , de ijspegels zijn van Marianne design een creatable ,parelkoord roze en de Viva pearlpen ijswit
het gedichtje komt bij gedachten / gedichten .nl vandaan en heb ik geprint op cardstock en uitgestanst met een nestabilitie
ik moet alleen nog een handvat maken waar je hem aan vast kunt houden maar daar had ik effe niks geschikts voor dus daar moet ik nog effe over denken
nou dit was ie weer bedankt voor het kijken en als je hem gaat maken veel succes en laat me effe weten als ie af is kom ik zeker effe kijken
Groetjes Cora

34 opmerkingen:

  1. wauw wat een gave zeg.

    Ik heb een ander soort gemaakt maar deze vind ik zelf persoonlijk mooier.

    liefs anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dit ziet er geweldig uit zeg! erg mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. och och och dit is weer schitterend Cora!!!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is prachtig geworden! Leuk om te doen hé!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super gaaf cora, ik ga er vanavond ook een maken ben benieuwd hoe het mij af gaat hihi xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je lantaarn is prachtig zeg, dit is vast een heel werktje geweest. Ik wil het ook nog steeds proberen, maar ben er nog niet aan toegekomen helaas. Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg leuk gemaakt zeg!!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dank jullie Succes Christa het is echt wel een hoop werk ik viond het leuk om te doen maar om er nog een paar te maken nee bedankt hihi

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat mooi gemaakt !!! super werk !
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey wat een plaatje is het geworden Cora!! Echt supers!!
    Ik moet nog een waxinelichtje kopen...
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Cora,
    Nou ik vind jouw lantaarn ook erg mooi hoor, super gedaan, en inderdaad zal het wel gezellig staan met een lichtje erin!!
    groetjes, vera

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow wat een schitterende lantaarn heb je gemaakt Cora.
    Echt geweldig!!!!!


    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauuuw Cora wat en schitterend lantarntje
    heb je gemaakt

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Cora

    Wat is dat een leuke lantaarentje.
    Dat zal best wel gezellig staan als je het lichtje aan heb.
    Ik vind je vorige kaart van Edwin ook super.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Cora, wat een geheel!!! Werkelijk prachtig gemaakt, ook die kleuren, geweldig!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. woooowww echt helemaal geweldig zeg!! en zo mooi alles bij elkaar, lijkt me super gezellig staan met een lichtje erin!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. dank jullie meiden en als het waxine lichtje brand is het idd erg leuk om te zien en met deze koude dagen maken we het weer knus in huis he en daar past de lantaarn prima bij

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gorgeous lantern Cora, beautiful work.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind je lantaarn helemaal superrrr !!! Ook hier staat hij nog op het lijstje om hem te maken :)

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel erg leuk gedaan Cora!! Wat zal dat gezellig staan hé?
    Erg bedankt voor je reaktie gisteren hoor... een mailtje is onderweg naar je.
    liefs, jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ohhh je lantaarn is helemaal geweldig cora!!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  22. dank jullie wel meiden ik vind jullie reacties weer Super leuk !! en waardeer dit zeer !!

    lieve groetjes voor jullie allemaal !!

    xx Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wowwww Cora,Wat schitterend gemaakt,zo lieve stempels,mooi ingekleurd.
    En wat een prachtig papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. I love your lantern Cora, it's such a great design and it does look complicated but it's worth all your efforts, absolutely gorgeous! Hugs, Chris x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dank je wel Riet hij was leuk om te maken

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  26. dank je Bernadet bloos bloos

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  27. thankx Chris it was complicated but It was such fun to do

    Hugs Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wow, wat prachtig gemaakt Cora, super gaaf!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  29. o dank je wel Jaqueline !! ik vind het leuk dat ik je in het eggie heb gezien heb ik toch meer idee wie je bent


    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen