woensdag 29 december 2010

Speciale Editie Stempel Magnolia

hoi allemaal deze stempel is uniek en alleen te bestellen bij Duymelot je vind haar hier

kijk eens voor leuke voorbeelden van onze designers op http://duymelot.blogspot.com/
er zijn er maar 300 dus als je deze stempel graag wil wacht dan niet te lang want op = op

deze stempel is uniek en nergens anders te koop
ik heb als Designer van Duymelot natuurlijk een kaartje gemaakt met deze beauty
ik heb het papier gebruikt van Jill en Jack  veel bloemen een hoekje
en ik heb haar ingekleurd met Distress inkt
nou dat was ie weer
tot vrijdag dan is het weer mijn dag om wat te plaatsen op het Duymelotblog

Groetjes Cora

15 opmerkingen:

  1. Hoi Cora,
    Super mooi kaartje heb je weer gemaakt, leuk hoor die kleuren.
    groetjes, vera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schattig kaartje en leuk stempeltje.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat weer een super mooi kaartje!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaartje is leuk zeg, wat is het een schatje he, dat stempeltje. Ik heb hem al binnen hoor en gebruikt voor mijn bloghop kaartje bij Crafty Creations. Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi Cora, het is een heel leuk kaartje geworden en de stempel is super!
    liefs, jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart Cora,lief die stempel,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier en details.

    Fijne jaarwisseling en een gezond 2011.
    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattig kaartje geworden Lieve groet Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig stempeltje Cora. Je kaartje is weer erg mooi geworden. Fijne jaarwisseling.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel lief kaartje Cora, het stempeltje is zeker een liefje.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  10. o dank jullie wel meiden voor deze leuke lieve complimentjes en ik wens jullie alvast een hele fijne jaarwisseling !!!!!!!!!!!!!!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wonderful card Cora, its so adorable and beautiful details.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoy Cora,
    Ik vind je kaartje heel mooi! En de nieuwste Tilda is super! Heb ze ook besteld!
    Ik wens je alvast een spetterend 2011 toe!
    Liefs,
    xxx
    C.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een schitterende kaart is het geworden Cora!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen