vrijdag 8 april 2011

doosje Workshop



hoi hier ben ik al weer en nee heb niet vannacht doorgewerkt hoor met deze was ik al bezig
maar moest nog even de laatste dingetjes plakken
de roosjes heb ik gemaakt met een Nieuwe mal van Marianne Design dit is de Engelse Roos
pff is effe werk maar dan heb je ook wat
het papier is natuurlijk weer van Maja
en het afdrukje heb ik van een hobbymaatje
heb alles gekleurd met Distress
de kleuren die ik heb gebruikt :

hoed : Chipped Shappire,black soot
strik : spun sugar , victorian velvet
trui : pumice stone
broek : Chipped Shappire. black soot
haar : walnut stain
schoenen : vintage photo
huid wangen : tattered Roze en vintage photo wangen worn lipstick
konijntje : weathered wood / worn lipstick

nou dit was weer mijn 3e project voor een workshop straks ga ik weer verder met de vierde
ga zo eerst `` Zumba ~heerlijk dansen

nou geniet van het prachtige weer !
tot heel gauw groetjes Cora

16 opmerkingen:

  1. Wat een super mooi geheel, prachtige kleuren en ja die roos......schitterend hoor!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig hoor je doosje, en je roosjes zijn ook erg mooi.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi,

    wat heb je dat weer ontzettend mooi in mekaar geknutseld!!!!!!!
    Lekker gedanst??? LOL
    Fijn weekend!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooie creatie heb je
    weer gemaakt

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja lekker gedanst pff vermoeiend dat wel en weer allemaal nieuwe pasjes dus best lastig maar heerlijk om te doen

    dank jullie !

    groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk mandje, en lekker romantisch versierd.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem heel gaaf Cora, toppie hoor!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. thankxxx meiden voor jullie lieve complimentjes !!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig Cora succes met je workshops.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend Cora,mooi papier en details.
    Lief die stempel,mooi ingekleurd.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattig mandje Cora, erg mooi! De roosjes zijn prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wwooooooooow wat een schitterende creaties maak jij zeg, ben gelijk volger geworden, heel gaaf hoor.

    Vooral het vogelhuisje is helemaal super, de rest ook hoor, ga morgen nog even verder neuze op je blog.

    zou het leuk vinden als je een kijkje komt nemen op mijn blog :)

    lieve groetjes
    angelique

    BeantwoordenVerwijderen