vrijdag 8 juni 2012

A Hoy

Hoi allemaal Ik heb vanmiddag heerlijk zitten knutselen en dit is het resultaat , Ik heb het vrolijke papier van MME ontdekt wat een vrolijke kleuren zeg . Heel anders dan ik meestal maak maar ik vind het zelf supers ! De vlaggetjes heb ik gemaakt met een Doohickie , De golven en wiellen zijn stansen van Tim holtz .. De zeesterren zijn nieuwe Dies van Marianne Design . Ik heb Tilda ingekleurd met Copic en Flexmarkers een beetje gemengd om de juiste kleur te krijgen . De tekst heb ik op de pc gemaakt , dit kaartje is voor mijn Tante die erg veel pech heeft gehad en eerst 3x geopereerd is en nu in een verzorgingstehuis is om te revalideren , Even een opkikkerje voor haar dus ! Fijn weekend groetjes Cora

8 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke vrolijke kleuren/kaart, hele leuke details heb je toegepast, super!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi en vrolijk opkikkertje Cora. gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi cora
    een erg mooie en vrolijke kaart die zeker als een opkikkertje word ontvangen!
    fijn weekend en groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijk kaartje, daar zal je tante wel van opknappen!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi lief opkikkertje Cora.
    Daar maak Jij Je Tante vast heel blij mee.
    Heb verder een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt Cora.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super vrolijk opkikker kaartje Cora, gave kleurtjes en de stempel is ook super ingekleurd!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een schitterende kaart weer Cora, prachtig !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen