vrijdag 27 juli 2012

B Day

Hoi allemaal
Ik ben weer terug van een heerlijke vakantie ,,
het was heerlijk en weer veels te kort maar ....
Ook beginnen na 16 dagen de handen weer te kriebelen om te freubelen ,
zou het dan toch een verslaving zijn hihi...
Nou even over tot de kaart van vandaag ,
Het modelletje staat in het nieuwe Magnolia Magazine `Follow your dreams `
Het is de Ronde Site Stepkaart op pagina 10/11, erg leuk en makkelijk om te maken .

Ik heb gebruikt :

Tilda with gift uit de nieuwe Turning leaves 2012 serie ,
Nu met een leuke pre-order te bestellen .
Ik heb Tilda ingekleurd met de Copic Markers .
Het Mooie Vintage Summer Basic van Maja Design.
Doohickey hart / Vlag /border je vind ze hier. staat de doohickey van jou keuze er niet bij ,
stuur dan Astrid een mailtje .
De tekst is van Nicole Verkooijen die vind je hier.
Bloemen ,gaas ,swirl en de letters B Day heb ik op de pc gemaakt .

nou dit was ie weer voor deze week bedankt voor het kijken en graag tot de volgende keer !!
Fijn weekend !! Groetjes Cora

7 opmerkingen:

  1. Wat een super mooi kaartje, schitterend!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. welkom thuis, en ja kaarten maken is een verslaving hoor. Deze creatie is weer helemaal top.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cora
    Ik denk ook wel dat het een verslaving is.
    Maar Je hoeft hier niet voor aftekikken hoor,dat lukt met deze verslaving voor geen mogelijkheid.
    En het voordeel is,het doet geen pijn.
    Hoewel mischien een beetje in de knip hihi.
    Je kaart is weer prachtig.
    Echt schitterend mooi.
    Heb een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart Cora.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi gedaan,toevallig zat ik vandaag te kijken of ik hem uit magnoliamagazine na zou maken en nu zie ik hem weer voorbij komen!Jouw variant is ook mooi!Heb je een fijne vakantie gehad?groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig mooi en leuk geheel Cora.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen