vrijdag 10 augustus 2012

I Hope

Goedemorgen allemaal,
Allereerst hartelijk bedankt dat jullie mijn blog de moeite waard vinden om te volgen ,
zie dat ik er de laatste tijd best weer wat volgers bij heb gekregen Welkom allemaal en als je
iets wilt weten... mail me maar hoor ,mijn mail kan je vast wel ergens vinden op deze site .

Over tot het kaartje .
Gemaakt met een Go Create Mal.
Papier is van Maja Design  `Vintage Summer `
Het afdrukjes is van de nieuwe magnolia serie Turning Leaves .
Gekleurd met de copic markers .
Vlinder is stans van Tim Holtz ,
Bedel en kant uit eigen voorraad en de clip heb ik bij `Hema `gekocht .
bij de schoolspullen.
nou dit was ie weer allemaal bedankt voor het kijken en graag tot een volgende keer .
Ik ben wat traag in het bezoekjes brengen aan jullie blogs  maar dat komt omdat ik twee
tennisarmen heb en typen pijnlijk is vandaar maar ik kijk wel naar jullie kaartjes hoor !!!

Fijn weekend ! groetjes Cora

9 opmerkingen:

  1. Watt is dit weer een prachtige kaart Cora.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Absolutely beautiful Cora! I love your colouring and gorgeous design. Hugs, Chris x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi cora
    echt een schatje van een kaart met die mooie bloementoef en dat klemmetje is zeker tof!!
    fijn weekend en groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is een prachtig kaartje Cora.
    Echt schitterend mooi.
    Heb een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat weer een schitterende kaart Cora, heel mooi gemaakt meid!
    Sterkte met je tennisarmen en niet forceren hoor, weet er alles van want ik ben aan allebei ellebogen geopereerd.

    Fijn weekend
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dank jullie o jee Tineke dat zal niet lekker zijn geweest idd zal proberen rustig aan te doen !
    xx Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Cora,

    Wat is het weer een leuke kaart leuk is die mal.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel leuk kaartje. Mooi model, ziet er verzorgd uit.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige kaart!! Wat een leuk model en super details!! Wat vervelend dat je twee tennisarmen hebt! Eentje is al erg genoeg. Beterschap ermee!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen