woensdag 26 september 2012

Greeting


Hoi allemaal

Deze heb ik vorige week gemaakt voor het Duymelotblog maar had ik nog niet hier laten zien ,
Ik heb weer mijn blog in de war gegooit met mijn foto`s van mijn telefoon verwijderen , dus zullen jullie enkele zwarte vlakken zien op mijn blog ,
Deze zal ik snel naar onderen werken hihi .

Dus ga ik snel weer aan de knutsel ,
Oke nog effe gauw over deze ,
Papier : Maja Design.
Tilda with Peanut.
Doohickeys : Lantaarn / Poes / rand / Label.
Tekst : Magnolia.
Rond : Marianne Design .

nou dit was ie weer ik ga gauw aan de freubel tot gauw !! Groetjes Cora

11 opmerkingen:

  1. super mooi kaartje cora,leuke kleuren
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohhhh Cora,Wat heb je een schitterende kaart gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een prachtig kaartje! Mooi met die roze details!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterend kaartje met hele mooie details.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart met een prachtige bloementoef,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh what a sweetheart of a card, absolutely gorgeous.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig kaartje Cora.
    Echt super lief.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is weer een schitterende kaart Cora!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw Cora, wat een ontzettend gave kaart zeg! Lieve groetjes, chantal

    BeantwoordenVerwijderen