vrijdag 2 november 2012

Magnolia Ink

Goedemorgen allemaal ,
Deze stempel zit bij het nieuwe Magnolia Ink Magazine wat een leukerd hé.
Hij is http://www.creashop-duymelot.nl/  te bestellen .
Ik heb haar gekleurd weer eens met Distress poos geleden maar weer erg leuk om te doen .
Het papier is van Maja ,
De swirl en de grote mal met ronding zijn van Marianne Design,
De vorm en andere vormen zijn `Go Create Mallen `
Bloementoef en tekst maken het weer af ..

Graag doet dit kaartje mee met de Challenge bij  Youmeandmagnolia.blogspot.com
alles mag ...

Groetjes en graag tot de volgende keer ..
xx Cora

21 opmerkingen:

  1. Oohhh wat een mooi kaartje!!! Lief stempeltje zeg! Als het goed is valt ie morgen bij mij op de deurmat!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje Cora.
    Echt een lieverdje.
    Heb een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow joh wat mooi weer...en die stempel..zo lief!!!
    fijn weekend, Liefs Tiets

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie creatie heb je gemaakt zeg, bedankt voor het meedoen bij YMAM

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A wonderful card Cora and the stamps is so sweet! Love your colouring and gorgeous design. Chris x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi cora
    wat een schatje van een tilda en zo mooi gemaakt,ben dan ook blij dat ik het blad hebt gereserveerd,haha
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie creatie!
    En wat een ontzettend schattige tilda!
    Ik ben ook blij dat ik het heb besteld/gereserveerd ik heb hem nog niet gekregen maar kijk er nu dubbel zo hard naar uit!

    Bedankt voor het meedoen bij YMAM!!!

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat heb je een schitterende kaart gemaakt Cora!! Mooi model, mooie kleuren en wat een lief Tilda! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhhhhhhhhhh, how incredibly gorgeous, Cora!!!!
    Such a cute Tilda, showcased magnificently! Goodness gracious, I'm loving all the beautiful details on this creation...so much to admire!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel mooi kaartje met prachtig afdrukje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohhhhh Cora wat is dit een superkaart geworden en die stempel is echt te gek he? Ik kan niet wachten om er ook mee aan de slag te gaan! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Cora, via via kwam ik op je blog terecht en zag dat je schitterende creaties maakt. Ik ben je meteen gaan volgen.
    Prachtig deze magnolia kaart en wat een mooie stempel!
    Groetjes Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart! En ook weer zo mooi ingekleurd. Geweldig al die details rondom!
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jemig Cora, ik zag hem op FB al voorbij komen, maar wat is dit weer ontzettend mooi gemaakt joh, echt prachtig, schitterende details en het afdrukje is zooooooo lief !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohh wowww Cora,Wat is dit een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb die ontzettende lieve stempel ook binnen en wat heb je er weer een geweldige mooie kaart mee gemaakt!!!

    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi kaartje en ja de stempel is schitterend, ik heb hem ook gekregen.
    groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Cora,

    Wat is ze leuk he de stempel en wat heb jij er een leuke kaart mee gemaakt.
    Je bent wel snel zeg kan ik wat tijd van jou lenen ha ha ha.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen