dinsdag 27 augustus 2013

Just For You

Hoi allemaal
Ben ik weer met weer een nieuw kaartje ,deze heb ik van de week gemaakt,
Met het mooie Maja papier de wat oudere Vintage Summer,
Ik heb een leuke magnolia gebruikt en het achtergondje is al een oudje,
Ik heb alles ingekleurd met de Copic Markers .
Verder heb ik een Joymal Noor gebruikt  Tim Holtz mal en de filmstrip is ook van Tim holtz.
verder nog wat bloemen schelpjes en een bedel zeester.
Een hoekje en de tekstframe is van Maja Road.

Nou dit was ie weer de volgende ligt al weer klaar ...
Dus tot gauw ..
Groetjes Cora

9 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart Cora, super
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cora,

    Wat heb je dit prachtig gemaakt. Het lieve afdrukje is heel mooi ingekleurd en de kaart bevat lekker veel leuke details, schitterende creatie.
    Liefs Hanny
    Http:// tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje Cora, super mooi hoor.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooie kaart zeg!
    En leuk die schelpjes bij de bloementoef!
    Groetjessss

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterende kaart Cora...

    liefs annmeraie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart.Mooie details.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart zeg, leuk dat je met ons meedoet met TFMC, ik wens je veel succes liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kom tot de ontdekking dat ik je helemaal kwijt was:) Niet meer in de sidebar, maar ik zet je zo terug hoor...........Weer een geweldige kaart Cora!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen