zaterdag 21 december 2013

Big Wish

Hoi allemaal
Na de kerstkaartjes even toe aan iets anders,
De nieuwe stempels van Magnolia die zijn weer zo leuk ,
Dus dit is mijn kaartje geworden ,
De kaart heb ik gemaakt met de panpastel zo ook de label.
De stempels heb ik ingekleurd met de Copic Markers ,
De tekst heb ik op het internet gevonden.
Verder de "Noor Tickets "gebruikt bedankt daarvoor !
Wat bloemen , jute ,en filmstrip gebruikt om het af te maken .

Bedankt voor het kijken en hopelijk tot snel!
Groetjes Cora.

4 opmerkingen:

  1. Schitterende label heb je gemaakt,met de nieuwe stempeltjes.Ik was al aan het denken daar kan je niet zo veel mee.Maar je hebt ze leuk gebruikt.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh my goodness, how cute is this! Love Edwin and the elephant and, of course, all the sweet details!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een beauty!!! Echt heel bijzonder en wat een gave details!!!

    Fijne Feestdagen en groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen