zaterdag 22 november 2014

Wit / Goud

Hoi allemaal druk met de kerstkaartjes altijd te leuk om te doen ,
Ik hou van een uitdaging dus toen Tiets op de Club   http://kaarten-maken-met-tiets.clubs.nl/
vroeg om voor de nieuwe clubhome kaarten met Wit en Goud dacht ik zo das lastig ..
Maar ik dacht ook ik ga het proberen .. nou dat viel nog niet mee..
Dit is  uiteindelijk de kaart  geworden en ik moet zeggen ik vind hem best oke ..
het onderste papier is van magnolia . de gouden ster is een mal van Noor zo ook de ovaal.
het hoekje ook van Noor de slee met rendiertjes van Joy ,zo ook het hekje denk ik hihi
Het vogeltje is van hout heb er wat lijm op gedaan en bestrooit met glitters de bloemen zijn de
nieuwe stansen van Noor echt te gek ..
Nou dit was ie weer bedankt voor het kijken en ik hoop tot gauw Doeiiiii

2 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart.Prachtig met het goud.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent ontzettend goed geslaagd in de opdracht Cora. Chique uitstraling geeft dat wit/goud.
    Zó lief ook dat kleine engeltje erbij...top..
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen