zaterdag 16 september 2017

Tulpen

Hoi vandaag wil ik jullie deze tulpen laten zien , wat vind ik het leuk om bloemen te kleuren,
En tulpen tja dat is zo lekker nederlands en dat vind ik gewoon leuk,
De afbeelding is van poppy flower en ik heb alles gekleurd met mijn copic markers ,
Nou er zullen nog meer van deze volgen want ik wil ook de andere versie van de maandelijkse klas
kleuren ik volg de klassen van Alyce Keegan zij is geweldig goed en mijn grote voorbeeld. Dit als
je echt wil leren kleuren ik zou zeggen neem eens een kijkje op de site van Kit and Clowder. je moet wel een beetje engels kunnen ;)
Bedankt voor het kijken en tot gauw met een volgende tulip :)
Groetjes Cora

2 opmerkingen:

  1. Wauw!! Wat heb je dit onwijs mooi gekleurd Cora :-D
    Ik heb het alleen nog maar gedownload, uitgeprint......ready to go....Maar nog veel andere dingen te doen vandaag. Dus...kan nog wel even duren. Maar dat maakt niet uit.
    Ik vind het ook een hele leuke maandelijkse les!! En wat je zegt....lekker Nederlands!!
    Fijn weekend!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je Frouwkje, Ik heb er even de tijd voor genomen heerlijk ontspannen , heb ook de potloden klas al klaar blijf dat toch een stuk moeilijker vinden :) Nou ik kijk uit naar de jouwe maar die zal vast ook prachtig zijn Lieve Groet Cora

    BeantwoordenVerwijderen